onsdag 25 april 2007

bröst och jobb

Igår kom det guck från bröstvårtan också. Har aldrig hänt förut. Det kanske inte alls är något ovanligt, men nu blev jag riktigt orolig. Sitter i telefonkö till doktorn nu... Blir skickad vidare till en bröstklinik. Sitter i telefonkö igen... Får besked att jag ska ringa ett tredje nummer, men först efter 10.30... ja ja

Uppdatering jobb: Nu har två blivit ett, så jag ska ringa och tacka ja. =)

Blev ingen segling igår, men ska segla i kväll. Var istället på meditation och aurarensning och djikstra (eller vad det kan stavas som) igen och blev lugn som en filbunke. Kan jag verkligen rekommendera. Nästa träff är om två veckor, tisdagen den 8/5 kl. 18-21. Bergsundsstrand 3. Tyvärr kan jag inte då, men gå gärna! Kostar 150 kr.

4 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till att du tackat ja till jobbet och håller tummarna för att du snarast får bröstet undersökt.

Avskyr telefonköer också...

loppispoppis sa...

Sitter i telekö nu igen. Hur svårt kan det vara... =)

Ja, det känns jätteskönt att ha tackat ja! Som en börda som släppt från mina axlar.

Anonym sa...

Det var ju bra att du har bestämt dig för ett jobb. Det där med meditation har jag aldrig provat, men det lät billigt. Jag har gjort DoIn på Yasuragi och det var kanon. Aurarensning, vad var det ? Min vän som är medial kan se auror.

Inkan© sa...

Meditation är något jag använder mig av- lärde mig i unga år. Det får en att lugna ner sig, stanna upp och vara i nuet. Samt att man både rensar bort tankar och får ny energi.
Så det är enbart nyttigt.

Jag vet inte vad "guck" är - men mammografi är bra - och har man något i bröstet går det snabbt att få hjälp!