lördag 26 maj 2007

barn och latte i tanto

Idag har jag varit ute på stan och fikat med en kompis och hennes dotter. Det var supermysigt och dottern (A) håller på att lära sig gå. Vi hade det jättemysigt på Street och fikade sedan i Tanto. Och A övade på att äta sten, charma mig, och gurgla. Och sedan att gå. Jag smälter som jag vet inte vad, och låter mig charmas av denna lilla unge. Fattar ju att barn inte bara är detta mysiga. Men det är mysigt att snylta lite mys när jag får tillfälle. Har ju inga egna barn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att "snylta" mys är inte att förakta ;-) Kramar...

"A Peaceful Warrior" sa...

Jag var förbi vid "Street" förra söndagen. Det brukar vara sjysst där tycker jag men den gången var det så otroligt mycket folk så det gick knappt att gå så jag lommade därifrån, var inte riktigt på trängselhumör (sällan jag är det alls). Antar att det måste varit galet mycket folk idag också då det var så underbart väder...
Får se om jag gör ett nytt försök i morgon.

loppispoppis sa...

det var inte så värst mycket folk, vi var där efter två någongång. Hoppas du får en mysig tur imorgon. Jo, förresten, vi hade ju barnvagn, och ibland var det lite knivigt att ta sig fram. Och speciellt när jag som är lite ovan att köra den fick trixa runt gubbar och gummor vid stånden. Men utan vagn är det nog enklare. =)

Anonym sa...

hihihi. Låter som en underbar dag!