tisdag 20 mars 2007

spännande dag idag

Jag ska keramik:a för första gången på säkert tre år idag. Jag hade en period för ungefär sex år sedan när jag höll på jättemycket, för jag var arbetslös och hade massor av tid. Tre av de stora flyttlådorna som numera står på vinden efter helgens kartongflytt innehåller alstren från denna tid. Det mesta som jag gjort har jag dock gett bort. :) Ska bli kul att se om jag kan dreja fortfarande!!

Innan keramiken ska jag yoga! Måste sticka nu om jag ska hinna till yogan. Yiiieha!

6 kommentarer:

Anonym sa...

å,vad härligt. Lycka till!

Anonym sa...

Både yoga och keramika låter skönt :-) Kramar...

Anonym sa...

28:e hör de av sig oavsett resultat :-)

Anonym sa...

Å vad härligt - keramik som är så ljuvligt - det är min stora dröm att ta upp den tråden nångång igen....lycka till och stor kram - du vet att jag tänker på dig!

loppispoppis sa...

maria: ja det var faktiskt härligt! geggit, också!

gisan: ja, yoga var skönt -- känns i kroppen nu. Har du provat yoga? Kul med resultat den 28:e, vad bra att det går så fort för dem att svara. När jag fick mitt jobb tog det fem månader innan jag fick klartecken. Det är verkligen jobbigt att behöva vänta så länge. :)

loppispoppis sa...

shamanen: Tack för omtanken. =) ja, börja med keramik igen! det är så avkopplande (ska jag säga som just skrev att det kändes som tvättsvamp i huvudet...) =)