tisdag 19 juni 2007

jag är bra boken

Jag fick en fråga av malve om min jag är bra bok, och om den hjälper.

Jag har skrivit i den sedan 27 februari, faktiskt. Tittade i min lilla bok, och hade daterat första tillfället jag skrivit. Och nu såg jag också att jag gjort ett inlägg om boken jag fick inspiration ifrån då också.

Den hjälper mig att se att jag gör saker. Och att se mina nära och kära. Att prioritera rätt. Jag, familj, vänner, jobbet. I den ordningen. För det är så jag tycker det är viktigast.

Inspirationen kommer ifrån Mia Törnbloms böcker, Självkänsla, nu! (ISBN10: 9172320362) och Mera självkänsla (ISBN10: 9137129791).

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt!

Anonym sa...

Jag är väldigt dålig på att se att jag är bra på saker nu när ångesten har kommit tebax, man kanske ska ta och köpa en sån och fylla med brabrabraaa saker:)